Čo rozhoduje o cene? Aké informácie sú potrebné k naceneniu?

Ceny za fulfillmentové služby sa líšia najmä v závislosti od typu tovarov, počtu balíkov do jednotlivých krajín, počtu SKU, či ďalších faktorov. Cenovú ponuku za nami ponúkané služby vám preto zašleme obratom na základe informácii o vašich tovaroch a potrebách, ako napríklad:

  • typ tovarov, ich rozmery a váha,
  • objem zásielok za mesiac,
  • krajiny doručenia a počet balíkov do jednotlivých krajín,
  • potreba skladovacej plochy (prípadne množstvo tovaru),
  • počet položiek v objednávkach,
  • počet SKU,
  • počet jednopoložkových a viacpoložkových objednávok,
  • typ požadovaného obalu,
  • pribaľované dokumenty,
  • a ďalšie.

K presnejšiemu vypočítaniu cenovej ponuky nám dopomôže aj váš doterajší dátový výstup, ktorý obsahuje vyššie uvedené informácie.

Ako a čo fakturujeme?

Fakturovanie služby väčšinou delíme na 4 časti a to skladovanie, triedenie a balenie, zasielateľské služby a doplnkové služby:

  • Skladovanie sa účtuje buď za využité boxy (60x40x22(12)cm) alebo paletové miesta (1m2) za mesiac. Okrem samotného uskladnenia tovaru, služba obsahuje aj fyzickú manipuláciu s tovarom, evidenciu, príjem či výdaj produktov.
  • Triedenie a balenie býva účtované za každý jednotlivý balík so zohľadnením počtu položiek v balíku. Cena obsahuje naskladňovanie, pickovanie (vyberanie), triedenie, balenie, finalizáciu, prikladanie dokumentov, prípravu na bezpečnú prepravu, spracovanie informácií a dokumentov potrebných k baleniu, vychystávaniu a expedícií vecí, obalový materiál a podobne. Na rozdiel od iných firiem, ktoré účtujú sadzbu za každý jednotlivý úkon a materiál, my väčšinou účtujeme sadzbu za celý proces vrátane obalového materiálu. Ako zákazník tak máte väčší prehľad o tom, čo vás reálne daná služba stojí.
  • Zasielateľské služby sú účtované taktiež za každý jednotlivý balík so zohľadnením váhy balíkov. Cena obsahuje doručenie tovaru k jednotlivým zákazníkom. Vďaka našim denným linkám do krajín Európy v kombinácii s osvedčenými kuriérmi na poslednú míľu, prebieha doručenie balíkov rýchlo a pod kontrolou. Riešime aj vratky a zúčtovanie platieb na dobierku (COD).
  • Klienti majú popri využívaní našich základných služieb možnosť obrátiť sa aj na viaceré Doplnkové služby. Tie môžu byť napríklad štítkovanie, zákaznícka podpora, co-packing a kompletizovanie, inventúry nad rámec a podobne. Účtujú sa väčšinou na hodinu, prípadne sa vypočítajú na určitú jednotku.

Je možný aj systém Cross-docking (distribúcia založená na okamžitom prekladaní bez skladovania tovaru).

Fakturácia služieb prebieha spravidla raz mesačne. Súčasťou faktúry je aj dokument zúčtovania jednotlivých služieb v dohodnutých cenách. O využívaných službách máte zároveň prehľad v softvérovom rozhraní.

Ako sa stať naším klientom?

Prvým krokom ako outsourcovať logistiku je, že nás kontaktujete, či už telefonicky alebo cez email marketing@fhb.sk. Spoločne prejdeme vaše potreby a na základe nich vám pripravíme cenovú ponuku našich služieb.

Po dohode môže začať proces vzájomnej integrácie. Každým krokom integrácie z našej strany vás prevedieme. Vysvetlíme vám ako fungujú naše systémy, čo si samozrejme budete môcť aj vyskúšať. Postupne začne prvé testovanie a následne ostrá prevádzka. Naše služby využívajú klienti z celého sveta a vždy pristupujeme k procesu integrácie zodpovedne s prihliadnutím na potrebu každého e-shopu. Prezrite si naše prípadové štúdie, ale aj rôzne situácie, ktoré sa nám podarilo vyriešiť.

Neváhajte a ozvite sa nám so žiadosťou o cenovú ponuku.